niedziela, 2 grudnia 2012

Radość córek

Mój grudnik przypomina mi że zbliża się zima ,biały jak śnieg ma swoje widzi misie i potrafi kwitnąć trzy razy do roku

ulubieńcami moich córek stały się misie TT ,jak tylko zobaczyły że mam kilka wzorków 
stwierdziły że im się też coś od mamy należy .

Czego nie robi się dla "dzieci"ten z sercem jest dla młodszej Agnieszki

 a ten dla starszej Weroniki same sobie oprawią jak tylko je wyprasuje żeby można było je zawsze tak zaspokajać jaki piękny byłby świat



5 komentarzy:

Unknown pisze...

misie są słodziutkie :) Jeszcze musi pani wyszyć coś dla damiana i przyszłej synowej :)

Magda M pisze...

Śliczne miski. A dla syna to fajny wzorek samochodu, albo motoru. Jakby co to mam kilka wzorków:)

anusia41 pisze...

muszę samochodzik mu zrobić skoro ma prawko to sobie pojeździ

Szarlotka pisze...

Bardzo słodkie misie! :) Ostatnio mam bzika na punkcie haftowanych miśków, chyba w końcu skuszę się też na wzór z tej serii. Jest w czym wybierać :)

Anarietta pisze...

kawai! *w* Fantastyczne te misie ;-)